Saturday, October 29, 2011

Z kategorii: ALE O CO CHODZIII????

Tu często i długo bywam.
znaczy się pracuję zarobkowo Tu.
ale w sumie mam sentyment do tego miejsca.
To jest też któreś-z-kolei zdjęcie jakie wykonałem przez ileś-tam-lat pracowania.
ale jest pierwsze, jakie trafia gdzieś dalej w obieg...

A tu nie pracuję.
Tu byłem przez krótką chwilę.
No może ze dwie krótkie chwile.



A to co poniżej to zupełnie inna baśń...
Jechałem samochodem osobowym pod prąd.
Ale nie na własne życzenie, lecz na polecenie administratora obiektu.
Po betonowym wjazdo-ślimaku.
Na wysokość czwartej kondygnacji.
Jedyna niespodzianka jaka mogła mnie spotkać podczas tej 45 sekundowej podróży to zderzenie czołowe z karetką zjeżdżającą w dół, na interwencję...




2 comments:

  1. na pierwszym zdjeciu fajna jest instrukcja bhp ;)
    calosc dosc industrialna, ale chyba tak mialo byc...

    ReplyDelete